Αλλαγές & επιστροφές

ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο.

Επίσης μπορείτε να επιστρέψετε δωρεάν οποιοδήποτε προϊόν και να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας, στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της εταιρίας (η επιστροφή μπορεί να γίνει με έκδοση πιστωτικού ή με επιστροφή χρημάτων). Για τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά δεν ισχύει η πολιτική επιστροφής χρημάτων.

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιείται από εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε και να παραδίδεται στα κεντρικά μας γραφεία. Έχουμε το δικαίωμα να αρνούμαστε τις επιστροφές που αποστέλλονται με το ταχυδρομείο. Το προϊόν είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει σε εμάς.

Η εταιρία μας δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος μόνο εντός του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος, στην περίπτωση που δεν υπάρχει φθορά και συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

Για να επιστρέψετε την παραγγελία σας θα πρέπει αρχικά να γνωρίζετε τον αριθμό παραγγελίας και να επιλέξετε την επιστροφή ή αλλαγή. Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό χωρίς αυτές τις λεπτομέρειες, έτσι παρακαλούμε να βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει και συμπεριλάβει στο δέμα σας το “έντυπο επιστροφής” που θα βρείτε εδώ.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Διεύθυνση επιστροφής προϊόντων:

Λεωφόρος Αμφιθέας 74, Παλαιό Φάληρο – Τ.Κ.: 17564 – Τηλ.: 210 9817070.

ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Ισχύουν οι περισσότεροι από τους όρους που ισχύουν για την Ελλάδα. Οι διαφορές/επισημάνσεις είναι οι ακόλουθες:

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μια ταχυδρομική υπηρεσία που σας διασφαλίζει για την αξία των προϊόντων που επιστρέφονται και να λαμβάνετε πάντα την απόδειξη της αποστολής.

Κάθε δασμός χρεώνεται όταν η παραγγελία φτάσει στη χώρα και πρέπει να καταβάλλεται από τον παραλήπτη της παραγγελίας. Επειδή οι πολιτικές και τελωνειακές επιβαρύνσεις διαφέρουν σημαντικά από χώρα σε χώρα, προτείνουμε να επικοινωνήσετε με το τοπικό τελωνειακό γραφείο για περισσότερες πληροφορίες. Όταν υπάρχουν τελωνειακές επιβαρύνσεις μπορεί να επηρεάσουν το χρόνο παράδοσης του δέματός σας.

Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση εθνικής εορτής/αργίας στη χώρα σας, οι παραδόσεις πιθανόν δεν θα γίνουν. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε να περιμένετε την παραγγελία σας να φτάσει την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Reload